۲۹ اسفند ۱۳۸۶

دل نوشته اي در اين آخر سالي !! يا اول سالي



سلام سلام سلام ( خيلي سلام ، به اندازه دفعاتي که به اينجا آمديد و من سلام نکردم )
عيدتون مبارک .
ببخشيد خانه تکاني من کمي دير شد ، آخه خودت که دستت تو کاره ( خريد شب عيد و ترافيک هاش و ديگه آخريش هم چهارشنبه سوري بود ديگه !!!!
اين رو ول کن و بيا وسط : ( دست دست ...)

عيد اومد خونه تکوني کن دلتو / گردگيري کن عکس پدر مادر تو / آب پاشي کن دور و بر منزل تو / ايروني باش بالا نگه دارسرتو

( خواهشا از اين که عاميانه نوشتم از من ناراحت نشويد چون اين شعر منو مي بره به يکي از بهترين دوران زندگيم ......)
( پسر سنگين باش )
خوب در هر صورتي که بود با سعي و تلاش و عرق جوين و از اين حرف هاي دوست گلم راديکال دو و کمي هم خودم ، من هم اين شب عيديخانه ام رو تکاندم آن هم اساسي .
اين سال موش هم براي من اولش خوب بود اصلا فکرشو هم نمي کردم اين پست اينقدر مورد لطف دوستان قرار بگيره ( مسخره نکن آقا )
يک سال ديگه هم گذشت به سرعت برق و باد .
نمي خواهم شب عيدتون رو با حرف هاي دل گير خراب کنم . فقط مي گم که اين سال براي من سال خوبي نبود و با پستي و بلندي هاي
زيادي روبرو شدم . اما به جاش فکر مي کنم واقعا يک سال بزرگ تر شدم ( اگه خدا قبول کنه !! D: )

يکي از آن چيزي هايي که باعث شد دلم بگيره اين بود که چرا بزرگان وبلاگستان و ... هيچ وقت به خودشون زحمت نمي دن و به جاي
راه اندازه اي کار هاي گروهي و مسابقه هاي بي مزه ، بيانو دست تازه کار ها ( مثل خودم ) رو بگيرن
( حالا چطورش بماند برا بعد ) باز دم راديکال دو گرم
در آخر با تشکر از دوستاني که در اين سال مرا ياري کردند ( راديکال دو و کشوري و.....) سالي خوب و خوش را براي شما و
خانواده محترمتان آرزومندم ( چه کليشه اي شد D: )
پي نوشت : من در طول اي چندين سالي که با اين دهکده جهاني آشنا شدم در کلاب هاي زيادي عضو شدم که هيچ کدام جالب نبودند
ولي تازگي يک گروه راه افتاده که بچه هاي خيلي با حالي داره به شما توصيه مي کنم که عضو شويد ( پرسي کلاب )

اميدوارم که از ورورد به بلاگ من پشيمان نشده باشيد و مرا در اين راه همراهي کنيد ( rss )

1 نظرات:

ناشناس گفت...

سیاوش جان سال نو تو هم مبارک ممنون که همیشه به من لطف داری خیلی خوشحالم که بین دوستات هستم . سال خوب و پر از عزتی برات آرزومندم ...