۲۷ خرداد ۱۳۸۷

آیا واقعا ظاهر اینقدر مهم است ؟

راستش رو بخواهيد اين سوالي هست که چندي فکر مرا به خود مشغول کرده .
آخر وقتي من از قالب هاي شلوغ و سنگين و بار رنگ آميزي زياد استفاده مي کردم هر کي از اين گذر عبور مي کرد
يک تيکه مي انداخت و مي رفت که : 
چرا اين قدر سنگينه ؟ 
اين چرا مثله رنگين کانه ؟ و.....
و در کل تا توانستند زدن در ذوق هنري ما ( حالا همچين مي گم انگار چقدر استعداد هنري دارم !!!!: دي )
که از چشمه خشکيد .
براي همين براي خانه تکاني عيد با هزار دردسر يک قالب سبک و ساده که هم اکنون شاهد آن هستيد را گذاشتم 
خدا چشمتون رو روز بد نبيند از فرداش حرف هاي بچه ها بيشتر شد که کمتر نشد که مثلا :
چقدر ساده است؟ کور رنگي مگه داري که از رنگ آميزي استفاده نکردي ؟ و....
و سرتان را درد نياورم اين نقادان همه چيز فهم دست از سر ظاهر بر نداشته و 
حتي نيم نگاهي هم به مطالب و عنوان اين ويگاه نکردند . که اصلا هدف من از اين پراکندگي موضوعات چيه؟
که شايد من غرضي ( درست نوشتم، نمي دانم ) داشته باشم . 
شايد بگيد هدف از اين حرف ها چيه مثلا؟ 


نتيجه اخلاقي : 
چرا ما ايراني ها هميشه به ظاهر چيزا توجه مي کنيم ؟ 
چرا ماها بلد نيستيم انتقاد سازنده انجام بديم ؟
چرا بلد نيستيم که وقتي کسي يا چيزي رو زير سوال مي بريم 
،کمي انصاف را رعايت نمي کينيم ؟ و خودمون رو جاي اون قرار نمي گذاريم ؟
 
 
 نتيجه اخلاقي 2 :
 از تمام دوستان و رهگذاران ( نتايج وبگردي ها و بيان احساسات يک پسر تنها به اسم سياوش )
 از تمام وجودم خواهش مي کنم که مرا از طريق فيد هايم دنبال کنيد
که ديگر ظاهر براي من بي معني است ؟ شما چطور ؟ و ديگر مرا گم نکنيد 




پي نوشت : و دیگر هیچ. 

9 نظرات:

ناشناس گفت...

سیاوش جان من آدرس وبلاگتو پایین صفحات persiclub اضافه کردم.دیگه تابستون شد و باید زود به زود تر update کنی و به روز باشی...

وبلاگ قشنگی داری موفق باشی.

ناشناس گفت...

سلام داداش.
چقدزه اينجا فرق مي كنه با وبلاگاي معمولي.
ممنون كه سر زدي.
تبادل لينك كنيم؟

ناشناس گفت...

سلام علیکم

چمطولی داداش سیا !؟
کارت توپه
فوق العادست ! ادامه بده ! ما باهاتیم

بهترین ارزوها رو دارم واست همیشه !

کار مهدی هم توپه ها ! به اونم سر یزنید ! بد نمی بینید !

ناشناس گفت...

منم همين طور داداش
آپ نمي كني؟
يه كم فعال باش خوبه (:

محمدرضا گفت...

این اولین بار که اومدم به وبلاگت.
خودت رو ناراحت نکن. من هم کارم طراحی وب هست. از این موردها زیاد داشتم. ولی الان یاد گرفتم که حرف دیگران را گوش کنم ولی دلیل نمیشه که بهش عمل کنم.
بهترین طرح همونی هست که درونت بهت میگه. اگه بخوای به حرف همه گوش بدی، باید به تعداد بازدید کنندگانت قالب بسازی.
موفق باشی

ناشناس گفت...

نميدونم چرا ولي هر كي اسمش سياوشه (از جمله خودم) رگه هاي از ديوانگي درونش پيداست.

ناشناس گفت...

آقا سیاوش این طور در مورد سایت خودت قضاوت نکن.
اتفاقاً مدلی که گذاشتی به روزه! این طرحیه که چند وقته ذهنمو به خودش مشغول کرده بود ؛ شما هم اگه دقت کنید میبینید این پیچک ها وارد خیلی جاها شدن؛نمونه اش همین شبکه تلویزیونی و ماهواره ای.
اگه بخوای همه ذهنتو مشغول قالب و طرح بکنی مطمئن باش خیلی وقتتو می گیره و شاید از کار های دیگه ات عقب بیفتی...
در مورد کسایی که بدون فکر نظر میدن خودتو ناراحت نکن. همیشه همین طوریه.

ناشناس گفت...

ا!؟ این که سیا اسلش خودمونه!

ناشناس گفت...

سلام سیاوش جان عزیز دانشجوی وبگرد با حال فناوری زیاد فرصت نکردم تو سایتت بگردم اما فکر کنم حلال مشکلاتم تو باشی ما هم دانشجوی کارشناسی الکترونیکیم پروژه مون همون وایمکسه که ظاهرا خوراک شماس میشه به میلمون یه میل بدی
hosseinkhandani@gmail.com