۰۷ آبان ۱۳۸۶

ٍElecomp & Telecom

دیروز صبح من و رادیکال2 رفتیم الکامپ . خوش گذشت جاتون خالی . دیروز به چند واقعیت پی بردم یکی هین که زبان بلد بودن چقدر مفیده دوم این که من بعد از این همه کلاس رفتن اصلا زبان بلد نیستم .

زمانی که خواستیم از سالن خلیج فارس دیدن کنیم وزیر با همراهانش رسیدند و خبرنگار ها به صورت کلونی حمله کردندند . با این که ما فرار کردیدم رفتیم طبقه بالاولی فایده ای نداشت و گیر خبرنگاره 20:30 افتادیم. 

من به همتون توصیه می کنم این غرفه ها رو ببینید :

1.غرفه ی گروه علمی تحلیلی طیف ( از نزدیکانه !!!!)

2.غرفه ی لینوکس شریف ( از دوستانه !!!)

3.غرفه ی اپل ( برای انکه از نزدیک i phone رو ببینید . البه فکر نکنید ندید بدیدم ها چون شما هم جای من بدید کم میاور دید . ما که کم اوردیم )

4.هر غرفه ای که اعضایش خوشگل ترند ( در مورده بعضی از این افرادم کم اوردم . البته بازم می گم که شما هم بودید کم میاوردید .)

 

چون اساسا زیاد قلم خبرنگاری ندارم برای همین زیاد نوینسم .و می زارم دوستانم که بهتر می نویسند نمایشگاه رو توصیف کنند.

 

توضیحات: من دانشجوی IT هستم و رادیکل2 هم دانشجوی نرم افزار

0 نظرات: