۰۵ آذر ۱۳۸۶

از خودم!!!!!!!

سلام به دوستانی که ندارم . می خواهم از این به بعد کمی در مورد خودم و زندگی کسالت بارم بنویسم . می دانید چرا ؟ اگه می دونید به منم بگید چون خودمم نمی دونم برای چی یا بهتر بگم برای کی مینویسم!!!!

خوب بسه مقدمه

همان طور که تو پست های قبل هم گفتم من دانشجوی سال اول فناوری یا همان آی تی( کلاس که زیاد داره )

هستم. البته تو شهر جدید پرند ( یک نکته باحال : در اول این شهر هیچ وقت نمی توانند این جمله ی معروف رو بنویسندبه شهر شهید پروره پرند خوش امدید .)

شهره بدی نیست فقط چند تا مشکل کوچیک داره :

1. در اونجا تمدن وجود نداره .( اگه خیلی حس با تمدنی داری تو انتخاب هات اونجا رو نزن )(نکته کنکوری)

2. در اونجا چیزی به اسم درخت با ارزشه چون پیدا نمی شه ( پیدا کردید به ما نشون بدید بریم پشتش)

3....................................

اما مزایایی هم داره :

1. شبیه یک دبیرستانه دخترونه است که برای پر کردن ظرفیت چند تا پسرم گرفته این شامل استاد ها هم می شه (  قیلیچ خانی تنها استاد مردمونه که اونم دختر ها رو از ما بیشتر ترجیح مده )

2.هیچ حسن دیگه ای پیدا نکردم (پیدا کردید به منم بگید)

 

فعلا خداحافظ

0 نظرات: