۱۴ آذر ۱۳۸۶

سلام

سلام بر شما ای دوستان آشنا و نا شناس . دیروز روز خوبه بدی  برام بود.

 از آن جهت خوب بود  که کاری رو انجام دادم که تا به حال جرات انجام شو نداشتم ولی انجام دادم می دونی چطوری خیلی ساده !!! از صبح که پاشدم با خودم گفتم ( فکر کن اگه بشه چی می شه !!!!!!!!!!! ) این جمله معجزه کرد . و من اون کارو انجام دادم . نپرسید چه کاری رو چون روم نمی شه بگم .

 ( آخه می دانید چیه ؟  باید خصلت خجالتی بودن رو هم به خصوصیاتی که از خودم گفتم اضافه کنید . البته این که این خصوصیت خوبه یا نه قضاوتش با خودتون )

و از آن لحاظ بد بود که اون نتیجه ای رو که فکر می کردم اگه بشه چی می شه رو نگرفتم البته دیروز خیلی ناراحت شدم ولی امروز که کمی فکر کردم دیدم این اتفاقی که افتاد خیلی بهتر از اون چیزی بود که من می خواستم فقط نوعش عوض شده

در هر صورت خدا رو شکر می کنم .

تا دفعه بدی که بتونم  مغزم رو این جا خالی کنم بای .

 راستی من رو ببخشید که عامیانه ی رسمی می نویسم چون این عادتمه  .

 

***نظر یادتون نره ***

0 نظرات: